it makes me smile!

Oavsett marionett eller inte vill jag ändå hävda att när man är annsiktet utåt åt siesta måste man tänka på det ansvar det medför. Tänk att jag som inte är kristen reagerade starkt på åsikten om kristendomen, hur reagerar inte alla kristna siesta besökare då?





Helgen har varit mys, har snylt-bott hos min kära kusin Linnea heeela helgen. Hon en väldig tacksam person att sova hos eftersom hon aldrig väcker mig på morgonen så jag får alltid sova så länge jag vill. Vilket jag får dåligt samvete för också, men skönt är det! Tack för denna helgen allihopa!

På tisdag bär det av från vackra Lund till lilla Hässleholm för att sätta upp tältet. Detta är årets höjdpunkt, som jag har längtat! Dock missar jag Herbrightskies som jag verkligenverkligen sett fram emot, men jag är inte beredd på ett IG i naturkunskap så det blir att stressa mellan tåg, och jag kanske hinner vem vet?


hejhopp!


Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

tisdag? :O

2009-05-24 @ 23:33:18
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/
Postat av: Sophie

så man kan kirra en bra plats ;)

2009-05-24 @ 23:40:52
Postat av: elin

siesta, baby! (:

2009-05-25 @ 00:32:53
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0