I guess I won this fight.

Om två dagar sitter vi i (förhoppningsvis) solen och är fulla å glada på siestas camping!
Dock har jag kommit på att det är så många band jag vill hinna se att jag inte kommer hinna festa, eller det kommer vi säkert hitta tid till också men musiken i första hand! Hinner nog se herbrightskies också, kan det bli bättre?


Idag på vägen hem stannade också en söt liten gubbe framför mig och sa "åh vilken vacker kvinna" sen sa han visserligen också "god mat. ta hand om dig" vet inte om han var förvirrad eller menade om jag såg ut att smaka bra.
I vilket fall som helst så blev jag glad. Får också väldigt ofta komplimanger av mina tjejer, de är verkligen jätte bra på att ge komplimanger lite sådär spontant till skillnad från mig. Inte för att jag tycker mina kompisar är fula, nej de är vackrast i världen men jag är verkligen jättejätte dålig på det. Dock är det något jag brukar ta igen när jag är lite på kanelen. Men nu är det bättring påväg & detta inlägget är beviset!



hejhopp       snopp!

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

När ma är så vacker som du behöver man inte ge andra människor komplimanger!<3

2009-06-01 @ 19:23:49
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0