jag fick leka modell

Idag skulle jag stå modell för vår reklamkanpanj för vårt företag.

Senariot var såhär:
Jag skulle stå på en förstärkare med bara jeans, nitskärp och converse och ha en elgitarr. Bilden skulle tas bakifrån så man satte fokus på gitarrbandet. 
Förstärkaren var instabil så jag var nära på att ramla och slå halvt ihjäl mig några gånger, det gick inte låsa dörren till rummet och bilderna tog vi i musikrummet på skolan.
Så Josefina fick stå vakt utanför. Efter några bilder rycker Josefina upp dörren och skriken "Dom kooommer!!" Jag fick eld i röven och sprang runt i rummet halvnaken och försökte klä på mig medans klassen som skulle komma in för att kolla på film stod och väntade otåligt utanför. Kicki står och asgarvar hela tiden..

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0