synd att man aldrig får som man vill bara

Mitt rum ser ut som det var hämtat direkt från en plats där en bomb precis sprängts. En kläd-sprit-skiv-film-skolgrejer-bomb. Jag orkar inte ta itu med det, eller snarare jag vill inte.
Klockan är natt nu och jag borde gå och lägga mig. Det har jag egentligen inte heller någon lust för. Känns som om jag kommer missa något då. Riktigt vad vet jag inte.
Jag har prov på onsdag, ett prov jag inte ens börjat plugga på. Det är ekonomisk politik (tror jag) och vem i hela världen har lust för det?

Det känns som jag inte har lust för något alls. Och ändå är det så mycket jag vill.

Jag vill att det ska bli jullov. Jag vill ha nya kläder. Jag vill ha längre hår. Jag vill bli brunare. Jag vill träffa.. Jag vill till Thailand. Jag vill ha fest. Jag vill ha ett jobb.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0