vilken dag!

vi hade gemensamhets dag idag med skolan vilket betydde:

1. jag fick visa mina skillz på skridskor
2. jag skulle bli tvungen att visa mina not so much skillz på bowling
3. bli utskrattad för jag slänger bowlingklotet med båda händerna
4. bli utskrattad för att jag fick 26 poäng
5. bli filmad av en lärare som senare lovar att lägga ut filmen på youtube med rubriken "a funny bowler"
6. bli utskrattad för jag har 34 i storlek när det gäller bowlingskor
7. få en bandyboll skjuten rakt på pussyn när jag gör en t-skär baklänges så jag nästan ramlade och dog.


såhär gjorde jag baklänges när
döds-skottet kom...


senare fick jag dock ett sms som gjorde att jag hade skolsken över mig resten av dagen.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0