Grön Dag, jag kan fortfarande inte fatta det.

När vi kommer utanför Forum i Köpenhamn vid 8-9 tiden är där bara ungefär 20 personer framför oss. Och dom som var längst fram var svenskar! Helt sjukt vad danskarna är dåliga på att köa! Köandet var helt jävla awesome och vi träffade massa sköna människor som vi sedan tillbringade tiden med. Vårt bränsle bestod mest utav öl och pizza.

Efter att ha köat i c.a 9-10 timmar så blir vi äntligen insläppta på Forum. Av alla 10 000 människor som var där för att se Green Day så kommer jag, Fanny och Siri längst fram. Alltså verkligen längst fram, vi hade armarna över räcket. Så underbar jävla känsla!


Sen är det dags för förbandet Prima Donna Som jag aldrig hört innan. Men dom var riktigt bra! Och gitarristen var ju inte helt fel nej. Sen fick jag två stycken kort av han ena i bandet där jag kunde ladda ner deras E.P gratis. De ni!



När Prima Donna är klara och fått igång publiken känner man hur spänningen stiger. Alla på Forum delar samma känsla.
När Green Day kommer ut på scen blir alla helt galna. De bjuder på en obeskrivlig konsert. Och det blev en underbar blandning av gamla och nya låtar. 21 Guns var så jävla vacker och det var läskigt härligt tryck på Holiday. Jag ska inte beskriva den så mycket, det vore en förolämpning. Jag kan bara säga att om jag skulle dött nu, så skulle jag dött lycklig.



tyvärr har jag inga bilder, ni får se dem när Siri laddat upp dem på facebook eller något sånt.

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Fuuucking underbart! Nu kan jag dö lycklig!<3<3<3<3

2009-10-11 @ 14:04:02
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0