Green fuckin' Day!

Det känns som det var hur länge som helst sen jag köpte min Green Day biljett. Och nu äntligen på fredag är det dags! Jag ska få se ett av världens bästa live band! Det kommer bli toppen.
Dock hoppas jag att dom inte spelar allt för mycket från den nya skivan som jag tyvärr inte är helt förtjust i. Vissa av låtarna går väl an men dom kan aldrig toppa American Idiot någonsin.

Nu hoppas jag bara på att de är dåliga på att köa i Danmark. Vi åker tidigt på fredagsmorgon och jag hoppas att inte allt för många har tänkt samma sak.
Hur coolt vore det inte att stå längst fram? Ja vi får väl se hur det blir med det.


Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Jaa, kärlek på det älskling!<3

2009-10-08 @ 17:49:08
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0