Jag har en tendens att spara skräp

Nu är jag så trött att mina ögonlock känns som 100 kg. Så nu skiter jag i om jag inte tvättat av sminket, borstat tänderna och ja, det finns säkert något annat jag skiter i också. Men jag tänker bara lägga mig ner och somna, efter en veckas slit förtjänar jag det.


Glömde förresten att berätta att jag tog fram min underbara vinterjacka idag. Där hittade jag en klubba som jag plockat åt mig på UF mässan som vi var på förra (?) året. Hoppsan.
Elins komentar satt som pricken över i:et.




Gonatt go'vänner (någon som kommer ihåg han cykelgubben från mellanstadiet?).

Vad tycker andra?
Postat av: elin

skrev precis om din lilla upptäckt från din vinterjacka! hahahaha! cykelgubbe ? ;O

2009-10-03 @ 01:40:12
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0