Press Plaj & Shemalez

Press Plaj UF
Idag hade vi muntlig redovisning av vår affärsplan för UF. Muntlig redovsining är det värsta jag vet! Mest för att jag brukar bli så nervös att jag stammar, skakar och min röst blir helt konstigt och det låter som jag ska börja gråta vilken minut som helst.
Men i alla fall, idag gick det skit bra!! Alla snackade riktigt profisionellt. Hade inget som helst stödpapper, bara en powerpoint som jag knappt kollade på, jag stammade inte en enda gång och min röst höll sig ganska normal. SEN FICK JAG REDA PÅ ATT JAG FICK MVG!!!! WOHO!



Shemalez
Efter det repade vi med bandet igen. Spelade I'm in the band igen och det gick awesome. Vi har blivit riktigt grymma nu. Efter det hade jag bas och körde The Pretender - Foo fighters, som är så jävla rolig att spela. Lite svårt när man mitt i allt ska spela melodin och dessutom blir det en sextondelstakt över som man måste ta igen innan 1an kommer på nästa ackord. (hoppas ni förstår lite halvt min dåliga förklaring).



Nu ska jag, Linnea och Malin äta pirre. Sen ska vi hem till Bajsson (Linnea) och kolla skräckis, äta godis och mysa! En perfekt fredagskväll alltså!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0