Sophie gone tråkig.

Okej nu är det bevisat, jag har tappat stinget. Skrev nyss ytterligare ett inlägg där jag drev med mig själv och mitt blonda hår, vilket till och med jag tycker har blivit tröttsamt. Och när jag ska publicera det loggas jag ut. Vadå tecken från ovan? Jag behöver insperation nu, annars kommer denna bloggen förvandlas till en politisk korrekt hej-jag-sitter-hemma-och-äter-dyrt-choklad-på-lördagar a la brunettbella blogg (inget illa menat, eller jo faktist.)




Bara för att jag numera sover med balsam i håret och liknar en Darko Malfoy med gula inslag och lite mindre hår. (Kolla där kom det igen! Jag tror det är blekningsmedelt som mixtrat till det i min hjärna.)

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0