TACKA GUD FÖR FACEBOOK!

Usch nu har jag suttit här i några timmar och panikpluggat eftersom min intervju som jag gjort med mormor ska lämnas i i historian på tisdag. Sen säger mamma "är ni lediga imorgon?" Jag blir jätte förvirrad, vadå lediga? Så förklarar mamma att Siri skrivit något om det på sin facebook. Jag blir tvungen att smsa våran klassmamma Josefina och se hur det ligget till.

Och mycket riktigt, vi har studiedag imorgon! Tänk så hade mamma inte gått in på facebook, då hade jag stått där imorgon utanför skolan och väntat på att någon mer skulle dyka upp. Jag hade alltså åkt 37 minuter med tåg + 15 minuter med buss helt i onödan.


Thank God for facebook!

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Vi tillber dig gud facebook!:D

2009-10-05 @ 10:01:39
Postat av: Josefina!

Den här klassen håller din rapp gumman: http://www.youtube.com/watch?v=ztmCZTJ1AmU

2009-10-05 @ 13:44:32
Postat av: Siri Bengtsson

Haha, tur att din mamma har koll på min facebook! ;) haha, då hade du gjort en Samir^^ Du hörde väl att han kom till skolan ändå? :P

2009-10-06 @ 16:44:07
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0