Fast & Furious

Det är hemskt att säga men jag är rätt glad att Anton har samhällstjänst för annars hade jag fått sitta här hemma helt ensam. Vi hyrde Fast & Furious, köpte godis och cola. Och helt ärligt måste jag säga att Tokyo Drift är mycket bättre faktist. Henny har verkligen påverkat mig där. Och det var inte alls för jag ville se Lucas Black heller.

Det är verkligen något speciellt med killar med snabba bilar. Herregud vad ytlig jag låter nu, men det är faktist en liten turn on. Tänkte skriva som tatueringar, men det är inte en liten turn on må jag säga!



Nu har Anton åkt hem, han ska ju upp tidigt. Jag ska nog bege mig hem till Matte lite senare. Han är nog lite berusad, men det blir väl bara lite mer underhållning utöver det vanliga.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0