farmville in my assssssss!

Okej, jag har gått runt i minst en vecka och varit skit paranoid för jag fått massa medelande från farmville på facebook. Och jag har ALDRIG spelat det! Har inte ens tryck in på det eftersom jag har fasta principer och moraler om det spelet.
Men så iallafall skrev Matte att jag var i level 5 och dagen efter i skolan så gick Emelie in på farmville och mycket riktigt, där var min farm i all sin bonnighet. Jag trodde att jag skulle avlida. Någon har mitt lösenord. Efter ett tag ser vi ett medelande som kommer från Matte..


Det visar sig att den jävlen har varit inne på min fb och spelat i nästan över en veckas tid. You're going down bitch! Det är ett svek jag aldrig kan förlåta. Han om någon visste vad jag tycker om farmville!

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0