fegis

Kräftskivan igår var riktigt trevlig. När de flesta gått stannade jag hos Linnea för att kolla skräckfilm, och bestämde mig ganska snabbt för att sova där. Vi vågade inte se hela filmen och gick och la oss. Jag skulle egentligen ligga på en madrass men vågade inte det så jag sov mellan Linnea och Elin.
Under natten rullar Elin upp och sover ovanpåmig.
Och på morgonen väcks jag av att Linnea och Henny hoppar på mig.
Verkligen bra start på dagen.


Kvällens planer är ännu osäkra, men mina förhoppningar på fest håller fortfarande i sig. Får se vad som händer.



Jag och min kära kusin som verkar bli bra på bilder vilka grimaser
hon än gör, till skillnad från mig

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0