Innebandy & laserdome

När jag och Kicki kommer in på Viktoriastadium ville vi bara gömma oss så vi slapp spela. Vi ville hellre lägga oss i en mysig säng med chips, dippa och mycket cola. Men efter ett tag började våra vinnarskallar sätta in och andra matchen började vi kötta. Ganska nöjd med vår instats faktist.

På laserdome spelade DM2A mot B. Det gick väl sådär men fyfaaaaan vad roligt det var. Varför gör vi inte sånt oftare? En viss herre sprang efter mig hela tiden och väntade tills västen aktiverats igen för att sedan skjuta mig igen. Och min träffsäkerhet låg på 5% men det spelade faktist inte så stor roll. Hade så jävla kul ändå! & Siri var härligast!



Helt perfekt men svettig dag. Och imorgon vankas det fest med 100% säkerhet. Fast jag ska ta det luuungt denna helgen. Vill ju inte att några incidenter från förra helgen ska upprepas. höhö..

Vad tycker andra?
Postat av: Siri Bengtsson

Fuck you sophie! REVANSCH, MOTHERFUCKER!

2009-09-25 @ 15:31:14
Blogg: http://sirilisabeth.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0