ja det är faktist jätte synd om mig!

Dessutom har jag aaaas ont i mitt rövben. För i torsdes hade vi rugby på gympan och det gick lite vilt till.
För att ni ska förstå det roliga måste ni veta att jag är 1,56 lång, alltså är jag rätt liten i vissas ögon.

Jag står där helt ensam på planen vid vårt mål. Jag hör skrik och ser någon komma i en hög hastighet mot mig. En av killarna i vår klass har bollen under armen och med ett annsiktsuttryck som säger "det ska bli mååål" tacklar han mig. Jag flyger upp i luften och landar med en duns på något som känns som stenhård betong. Kvar blir ett fett blåmärke på röven.


Varje gång jag ska sätta mig ner ser det ut som jag blivit rövknullad av en blåval.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0