MATTEmatik & filoSOPHIE

Äntligen får man träffa Mattepatte efter två jävla veckor. Jag tyckte att han skulle prioitera bättre.
1. Sophie
2. Skola
3. Jobb
4. Träning
Fast tydligen låg jag inte lika högt upp på listan som jag hade tänkt.

Sen kollade vi på Idol, var ju tvungna att se om Oliver var med idag. Men det kommer väl imorgon får man hoppas.

Där var väl en hel del bra idag, skåningar jö! Fast det är ju inte för den sakens skull jag slår på 4an. MEN fyfan, någon mer än jag som uppmärksammade Mariette Hansson? Kära vän, varför söker du till Idol? Du är waaaaaaay to god for that shit!


Som vanligt kommer alltid Matte med musiktips. Fett skön!

Vad tycker andra?
Postat av: Adde

så du inte calle då ;) eller du minns inte han ;=)

2009-09-12 @ 20:26:06

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0