sånt som händer!

Idag i skolan höll jag låg profil, kände att det kanske var nödvändigt. Jaja, sånt som händer! Har mått lite dåligt idag från i lördes men musiken och tjejerna har hållt mig vid liv.
Fick en smärre hjärtattack innan idag men det visade sig vara bättre än jag trodde så jag kunde andas ut igen.


Vi hade en föreläsare hos oss idag också. Och alltså han hade en mega snopp som låg sådär på sidan typ så man såg den väldigt tydligt under byxorna. Och ja hur lätt är det att koncentrera sig på företagsamhet när man ser den ligga där. Riktigt obekvämt när man kom på sig själv med att stirra mellan bena på honom.

såhär ser jag ut när jag håller låg profil.

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Det var inte bara jag som såg det!! jag vågade inte säga till om hur.. jaa... du fattar!:P

2009-09-21 @ 17:12:03

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0