Sånt som händer!

Ang förra inlägget vad det Z som sa att jag skulle skriva så. Han ville ha ett hemligthetsfullt inlägg om sig själv. Jag vet inte riktigt hur man skriver ett hemlighetsfullt inlägg eftersom mitt motto brukar vara Ingen censur. Men tydligen är det så det ska se ut isåfall.


Idag har jag tyvärr inte gjort något vettigt, företagsfikan blev glass från mcdonalds ute i det fria och inget som helst företagssnack. Sen kollade vi runt i affärer. Och då hittar Kicki en sjukt het flanellskjorta. Den köpte jag på fem röda och är nu 600 kr fattigare. Inget billigt impulsköp där inte, iallafall inte med min ekonomi.

Jag har blivit jätte oansvarig med pengar sista tiden, Josefina visade mig den härliga världen där man betalar med kortet ist för att ta ut pengar vilket är så mycket enklare. Men sen får man en chock när man ser hur mycket eller lite pengar man har kvar.


Och nu har jag äntligen fått hem min älskling! Min mobil alltså.

Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Welcome to my world! PUSS

2009-09-08 @ 22:22:28
Blogg: http://josefinak.blogg.se/
Postat av: kicki

DEN SKA JA FÅ LÅNA! du e sjukt snygg i den! mer PUSS än Fina!

2009-09-09 @ 12:06:19

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0