Sophie har svaren

Nu ska jag lägga mig i mr Bigs stora mjuka säng och läsa lite. (Anledningen till att jag inte sover i min egen säng är att lakanet ligger typ på golvet och jag orkar inte fixa det. Mamma sa att hon skulle köpa sånna lakan med gummiband till mig. Det skulle nog underlätta en hel del)
Kanske därför fjortisarna har gummiband på brallorna, för att de inte ska åka av så lätt. Vi alla vet ju att dom har ett litet problem med det. Visserligen verkar det inte ha lyckats så bra men ni är på god väg! Fast ett lite mer diskretare, snyggare och klassigare sätt hade dom nog kunnat komma på. Fast nu ger jag nog dem mer creds än vad de förtjänar.


Mamma plockade mina ögonbryn idag. Och fyfan va ont det gör! Man glömmer smärtan efter varje gång och sen när man börjar igen blir man helt chockad. Vafan är det för jävla ideal vi ska leva upp till där man måste gå en smärtsam väg för att uppnå det.
otroligt korkat
otroligt ytligt
kommer jag sluta plocka ögonbrynen?
nej..

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0