what a wounderful day

åh ännu en underbar morgon. Först orkar jag verkligen inte gå upp ur sängen så jag får ta ett senare tåg ilket innebär att jag får stressa till bussen sen. Och såklart är bussen jätte full och man får stå och trängas bland massa människor. Och jag hatar närkontakt!

Jag tyckte jag var jätte smart och tog med min dator till skolan så jag kunde skriva på ett arbete som jag ska lämna in idag. Jag hade glömt skicka det till mig så jag fick sitta uppe hela natten och skriva, vilket är anledningen till att jag är så trött. Sen visar det sig att jag inte har med mitt USB minne. När jag väl fått låna ett av Emelie så går ju självklart inte det jävla dokumentet att öppna på skoldatorn. Så nu kan jag inte hålla deadline.

WOW vilken bra start på dagen!


Det enda posetiva idag är att Jag, Kicki och Josefina får ledigt från svenskan för vi ska till Helsingborg på ett möte om ett potentiellt sammarbete med företaget.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0