It's kinda scary when you wake up in the same old clothes

Det blev en bra dag igår!

Filmen, ja jag hade byggt upp för höga förväntningar. Marknadsföringen för filmen har ju varit galen och sett till att man blivit riktigt förväntansfull. Det tar mig emot att säga så om min favorit regissör och favorit skådespelare men filmen var bra, men bara bra. Tyvärr.

Mattes fest blev därimot riktigt bra. Inga bråk eller stölder, dock var det riktigt galet. Imorse låg det ölflaskor och burkar över hela gräsmattan och någon hade hällt öl i förstärkaren. Det var lite college fest över det hela.


Nu ska jag plugga och göra allt annat som hör söndagarna till. Och hoppas att jag får svar på intervjun snart. Har deadline och redaktionsmöte imorgon så jag måste ha en färdig artikel.


Vad tycker andra?
Postat av: Josefina!

Älskling! Det är söndagkväll och din mobil är inte på. Vad är detta? Lever du?

2010-04-11 @ 19:17:32

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0