Jag tror jag har en alien i magen

Jamen det är ju helt underbart att alla här i Hässleholm har påsklov och jag får gå i skolan, verkligen, jätte härligt. Jag vill inte gå och lägga mig nu, '
jag vill inte gå upp tidigt för att ta tåget,
jag vill inte trängas på bussen,
jag vill inte sitta i ett lökigt klassrum och kolla ut genom fönstret och längta ut.
Nej detta suger, en veckas lov till hade inte skadat. Eller så får jag helt enkelt byta vänner mot några som har påsklov samtidigt som mig.
Lite lindrigare hade väl varit att tvinga Lundaborna att flytta upp hit.


Okej, jag älskar faktist alla mina vänner trots att de har lov eller inte. Jag är bara lite bitterfittig idag. Men sånna dagar har vi alla.
Jag har mens också. Det känns som jag har en alien i magen som försöker slå sig ut. Det gör ont.

Vad tycker andra?
Postat av: Z

Mens

Minsk

Iller

Djur

Gris

Ko

Ljud

Musik

Melodi

Melodifestivalen

Manboy

Z



Den slutna kretsen är nu komplett.

2010-04-07 @ 12:07:52

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0