mot sängen

Som vanligt är jag uppe alldeles för sent. Det är nog något allvarligt fel på mig, jag är för lat för att gå och lägga mig. Kära nån.

Jag har i alla fall förberett mig inför morgondagen, spriten är packad, kommer inte på mycket annat jag packat...
JAg har packat i alla fall, det är det väsentliga.

Vad sägs om min nya läs: temporära (!!) design, slängde ihop den i PS på några minuter och fick upp den på bloggen efter några hårda timmars HTML läsning. Min mamma hade skämts över mig om hon hört hur mycket jag svor.



& tillsist, PUSS B. Du gjorde verkligen min dag idag!

Vad tycker andra?
Postat av: B

Tänk att man kan göra din dag bara med en kommentar. Lite smått imponerande faktiskt och jag känner mig rätt nöjd faktiskt. Ha en bra kväll!..

2010-04-30 @ 10:53:08

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0