UF mässan & reklam inspelning

Fick en kommentar att jag borde blogga lite oftare.
1. iiiiiiiiiiih!!! trodde inte jag hade några läsare!
2. JAG VET! förlåt!

här kommer en bildbomb som gottgöring!
bilder från förberedelserna innan UF mässan. Tyckte det var passande då vi nyss fick dem diplom från UF där det stod att VI KOM FUCKING 2A I BÄSTA MONTER TÄVLINGEN!!!!:

våra fina roser vi vek helt själva av servetter.

vi satte fast pistoler med kontaktuppg. på.
"här får ni guns n' roses" sa vi

vår reklam bild. "nu ligger jag i bilen" sa jag.

sedan tog vi en tur. "lite lätt på foten" tänkte jag. Redan halvnaken!

innan vi satte igång. & ja det är smuts på byxorna, vilket påminner
mig om att jag måste tvätta dem..

detta är bara en halv rad med montrar till alla företagen. som vi
sedan slog i "bästa monter" ;)

hoppas jag inte gick runt sådär hela dagen...

Kixxen och Fina fixar. tror det är spikpistolen som är så intresant.

"MMMMMMMM!" sa Kicki

Resultatet:



Lite bilder från vår inspelning av LipDip reklamen (visar filmen snart!):

ni förstår när ni ser filmen :P

nehejdå mitt rum såg inte alls ut som en porrstudio under
inspelningen nej.

Vad tycker andra?
Postat av: B

Klart man läser din blogg, jag vet inte ens hur länge sen det är jag började läsa din blogg. Troligen ganska länge sen, och mest av en slump. Ibland skriver du faktiskt rätt kul saker ;D

2010-04-30 @ 00:02:48

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0