18 år

Firat födelsedagen i snart en vecka känns det som. På själva dagen gick jag och mamma ut och åt. Vi åt och drack för 800 tillsammans. Såklart. Sen vart det fest hemma hos Henny där Josefina gömde sig.

Sedan hade jag the big party på fredagen för släkt och vänner och det blev heeelt gaaalet. Jag fick en råtta som heter Dante av mina kära vänner, hon är så jääävla söt!

Igår bjöd Josefina och Kicki mig på trerätters, bio och espressohouse. Riktigt mysig dag, plus att man fick träffa Kixxeen som jag inte snackat med på hela sommaren.

Därav värdelös uppdatering.

Själva födelsedagen. Kröp ut ur Linneas bil vid 1.

Själva festen. Här verkar det som jag tar Henny bakifrån, ett inte helt ovanligt fenomen på fyllan.

Dante min lilla älskling <3


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0