Dante-Svante

Hur mycket jag än älskar råttan driver hon mig ibland till vansinne. Ett par kvällar sedan spenderade jag någon timme på att få ut Dante som trillat bakom sängen. Eftersom hon är en riktig fegis vågar hon inte komma ut själv.

Igår höll hon låda i buren och sprang, klättrade, kastade och grävde... Klockan 2 på natten. Tack för den sömnen.



Fast oftast är hon världens mysigaste. Hon är riktigt feg och vågar ingetting, men mysa är hon bäst på. Hon bajsar jätte mycket också, fast det tycker jag mest är roligt. Hon är så söt att man vill äta upp henne. (Fast det ska jag naturligtvis inte)

Vad tycker andra?
Postat av: B

Men du ska ju inte klaga när Dante håller låda. Underhållning är väl ALDRIG fel? ^^

2010-08-18 @ 23:09:30

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0