Den censurerade sanningen - Alanya 2010

Hemma (sen någon dag tillbaka) efter en sjukt galen resa! Sova hela dagarna, kanske med nöd och näppe få 2 timmars sol, äta ute (helst på favoritresturangen där personalen strippade), feeeeeeesta hela natten och så fortsatte det så.

The Doors blev favorit stället eftersom de inte släppte in turkar. Inget illa menat till turkarna men de som fanns på uteställena hade nog aldrig hört talas om allmänt hyffs. INTE ok att försöka köra handen innanför kjolen, sålänge man inte lyfter upp den själv det vill säga.

Jag tatuerade mig också där. Sista party kvällen började vi på Crazy horse i deras "kylrum" med bubbel, shots och strippstång med alla killarna som åkte samma flyg som oss. Sen tänkte vi "paaaaaartyyyy! vilken höjdar idé att tattuera oss!". Och så fick jag min första tatuering. Som förövrigt är jätte fin och som jag inte kommer ångra.


Det hände en heeeeeeeeeeeeeel deeeeel saker till, men vi lovade varandra innan vi åkte hem att "Det som hände i Alanya, stannar i Alanya".
Kommer slänga upp lite bilder då och då. Orkar inte köra bildbomb.


Kändes lite sådär extra exotiskt att ha ett bananträd precis utanför altanen.

Elin hitta sig en turk, eller han hittade henne rättare sagt.

"Vem behöver sol när man har en sjukt skön stor säng?" tänkte vi. Inte
lika kul var det när det visade sig att vi kom hem vitare än när vi åkte.

Jag fick den självutnämnda titlen "tjejen som aldrig är opepp". Eftersom
jag var den ENDA av tjejerna som aldrig hade vilodag.
Note to self: börja sola armhålerna

Tishan säger allt.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0