så vi visar vår kärlek

Malin, Henny & Elin var här innan. Huliganer. Allt börjar med att Henny väljer platsen mellan mig och Elin, inte smart. Vi petar henne i sidan och drar henne i håret vilket resulterar i att båda får varsin smäll. Elin fortsätter medans jag skrattar och kollar på. Rätt som det är får jag värsta feete smällen i pannan, bredvid mig sitter Malin och asgarvar.

Allt slutade med en söndrig tallrik, gav mina kola pez till Elin när Malin ville ha dem, fick dåligt samvete och gav resten av mina pez till Malin. Plus att jag gav Henny en kram. Jag är snäll jag.



Summa sumarum: Jag älskar mina vänner. Dom är bäst bäst bäst!


Vad tycker andra?
Postat av: elin

wiiiiiiiie, förlåt för tallriken och tack för pezen! egentligen tycker jag om cola minst men var ju tvungen att ta den för att malin inte skulle få den! så snäll är jag! dock sne näsa har jag nu! jo vi är bästbästbäst!!!!

2010-02-11 @ 22:58:18
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0