självdiciplin?

Verkar ha stor brist på självdiciplin idag. Behöver verkligen plugga men antingen är det något mer intressant på tv (som the hills eller the city) eller så lockar någons blogg (som dollyblond, egoinas och lisaplace).
Nu går jag in här och skriver när jag borde sitta med mitt arbete om Thailands instabila politik och konflikt mellan militären och rebellerna.

Det lät nyss såhär hemma hos oss "Veeeerooooniiiikaaaa Sophie måste tvunget ha pizza idag. Hon får gå och hämta den såklart". Grejen var att jag har knappt pratat med någon här hemma idag och satt fint och snällt inne på mitt rum. Men visst, vem säger nej till pizza liksom?


Tänkte ta en bild på mig själv också men verkar inte fastna riktigt idag. Så det blev en bild från helgen.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0