till Z

Idag hade tåget bara ett tågsätt och därför var det jätte trångt. Såklart var jag sen och därför fick jag ingen sittplats. Med mitt härliga morgonhumör och trevliga inställning till att stå upp ända fram till Lund fick mig att kasta mördarblickar till alla på tåget. Speciellt hatade jag han som satt precis brevid mig. Varför fick han sittplats och inte jag? Jävla asshole!

Men vid nästa station så kollade han på mig och frågade om jag ville ta över hans plats. Gissa vad chockad jag blev, trodde att alla som satt ner var dumma i huvudet.
Detta är inte första gången det händer heller.

När jag har roffat åt mig en plats brukar jag sitta och titta på alla med näsan i luften och tänka "haha ni har ingen sittplats"! När jag sedan ska resa mig brukar jag kolla på de som står närmast och resa mig långsamt långsamt och sedan skynda iväg för att sedan se dem slåss blodiga om platsen.


Men nu börjar jag undra, det kanske är jag som är i dum i huvudet och inte alla andra?
Haha, knappast.

Vad tycker andra?
Postat av: Samir

Varför är det ingen som vill svara Z, han verkar ju skit smart

2010-02-17 @ 19:42:10

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0