Inget blir som man väntat sig

och tur är fan ta mig det! Thailand blev sjukt mycket bättre än mina förväntningar. Försökte beskriva det, men det går inte. Man måste ha varit där för att förstå. Om paradiset finns så är det där.

Äventyret innehöll:
festa med horer, strippor, transor och massa andra härliga människor
snorkla bland tusentals färgglada fiskar som suttade på ens fingrar
shopping i massor
soooooooolaaaa och bada
dansa röven av mig med Madde
nattdopp med Madde som kom att bli lite av en tradition
matförgiftning
gooood maat (fast nu när någon säger Thai-mat får jag en klökis)
tjafsa med Anton (vi bråkade nästan värre än syskon haha)



Dessutom blev det lite av en andlig resa. Vi besökte många tempel, bland annat där Buddahs aska är begraven. Nu känner jag mig väldigt redo för att konventera. Det enda som är kvar är att gå ur svenska kyrkan när jag fyller 18 detta året.


Såklart har resan sina egna låtar:

Sidney Samson - Riverside


Dj Laz - Move, Shake, Drop (spelades hela tiden på Luna beach party och fick tankarna vandra iväg till Lundaborna)


Super Robot Monkey Team, Hyper Force Go!


& en massa Lady Gaga såklart!

Vad tycker andra?
Postat av: Mikka

Jag är också buddist :) ska gå ur svenska kyrkan illa kvickt så fort jag blivit myndig ;) välkommen hem!

2010-01-22 @ 22:29:58
Blogg: http://mikkamagnusson.blogg.se/

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0