jösses!

Vad galet det blev igår. Tjejerna samlades hos mig och alla var sjukt festsugna. Men verkligen inget roligt verkade hända. Så jag gick in på fb och började snacka med mina kära kusiner som fixade ihop det. Idag mår jag inget vidare faktist. Men det var det helt klart värt. Vaknade upp med gårdagens kläder och smink med Matte bredvid mig. Det visade sig att jag hade däckat innan han hunnit hem till mig. Verkligen jätte trevligt av mig.

Senare när alkoholen gått ur övningskörde jag till Bjärnum! På en stor väg! Jag körde i 100! Fattar ni vilken tur det är att jag lever! Gosh vad rädd jag var och mamma bara satt helt coollugn bredvid mig. Vad som borde tilläggas är att det är endast 3de gången jag kör.


Tummen upp för mig och gårdagen. Nu ska jag sova, det är trotsallt skola imorgon och jag har myyyyycket att ta igen.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0