livet är en fest, som Henny skulle sagt

Jävlar vilken bakisdag det blev idag. Efter att ha legat inne på mitt rum i någon timme med bakisdoften och den äckligt sötsliskiga doften från spriten tog jag tag i mig själv och började rya undan.
Sedan har jag inte gjort mycket mer vettigt. Jag har inte pluggat som jag lovade mig själv och jag har inte gjort hårinpackning eller något annat sånt som brukar peppa en lite grann inför morgondagen. Ångest.

Igår hade jag i alla fall trevligt, synd att vi så tidigt fick gå hem till mig bara där man var tvungen att vara tyst. Men allt som allt blev det bra. Med mina underbara tjejer kan det inte bli fel.


Nästa helg blir det fira Big som fyllde 20 igår, vuxet vuxet. Nästa helg igen är det Linneas 18 års fest och nästa igen är det Malin som fyller vuxen.
Hoppas min kropp kommer palla trycket haha.
Va snackar jag om? Klart som fan den gör.


Vad tycker andra?
Postat av: elin

du är så jäkla snygg!

2010-01-31 @ 22:52:24
Blogg: http://rosaelvisp.devote.se

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0