Musik

Det jag älskar mest i hela världen är musik. Det finns inget som kan mäta sig med det, utan äger en egen kategori. Jag spelar väldigt mycket gitarr och sjunger gärna och när jag gör detta får jag ofta frågan vad musik är för mig. Helt ärligt har jag absolut ingen aning. Det är kanske det som jag vill komma fram till med mitt spelande. Varför jag gör det är en mycket enklare fråga. Svaret är för att jag älskar det
Måste rekommendera Melissa Horn som är en helt underbar musiker. Hennes sätt att skriva musik är helt otroligt! Min favorit är Kungsholmens Hamn.
Om ni har lust så får ni gärna kolla in min myspace. (jag vet smygreklam men tro mig Sophie gör samma sak med hennes blogg:P) Jag har världens myspace jag vet.
http://www.myspace.com/Josefinakristiansson
Med Vänliga Hälsningar GästbloggarN

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0