snart mot värmen

1. Klockan är 4 och jag borde sova eftersom jag har en hel del att fixa idag innan Thailand imorgon.
2. Jag är inte trött vilket kan bero på att jag bara vilat ända sen nyår. Malins 500 ml power king som jag tog mig friheten att dricka upp kan också ha inverkan.
3. Jag har inte städat mitt rum vilket betyder att jag måste göra det när jag vaknar, alltså vill jag inte heller gå och lägga mig.
4. Jag kollar helt seriöst på hur man löser mord med pollen och sånt. Dom visade nyss en lever med likmaskar i.
5. Denna listan är helt onödig.
6. Jag har sagt hejdå till nästan alla nu vilket har varit jätte sorligt.
7. Jag är alldeles för exited och uppe i varv inför resan. Det är ju faktist söndag idag så jag åker imorgon.
8. Jag har traggat alldeles för mycket om Thailand nu (i ett år).
9. Förlåt (se #8)


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0