Tjenixen!

Tänkte att jag som gästbloggare skulle presentera mig. Ja, nu har ju Sophie redan förstört mitt rykte genom att kalla mig näspetarN och "personen-med-världens-sämsta-humor". Detta stämmer inte överhuvudtaget. Jag är skitrolig.
Att peta  näsan gör alla så det tänker jag inte kommentera. Jag är iaf Sophies högra hand och den som betyder mest i hela världen. Hon älskar mig över allt annat och har till och med sagt att jag kan få alla hennes skor. Detta är sanning och vad hon än skriver sen så är det sant. Ni är mina vittnen
Jag är en sån funderare som förundrar mig över hur människor beter sig och varför är det som det är.
Här är funderingar som jag har börjat funderat över. Vad hade vi gjort utan facebook-grupper liksom?!
Här kommer några:
Varför äta massvis av naturlig mat eftersom människor dör av naturliga orsaker?
Nu när videokameran har kommit är det ingen som pratar  om att han/hon sett ett UFO.
Varför lämnar din gyn-läkare alltid rummet när du ska klä av dig om han ändå ska se dig naken sen?
På 60-talet tog folk LSD och liknande för att göra världen knäpp. Nu när världen är knäpp tar folk Prozac för att göra världen normal.
Detta är vad jag gör på min fritid!
Med vänliga hälsningar
Gästbloggaren!

Vad tycker andra?
Postat av: Anonym

Är imponerad över ditt bloggande, Fina! Blogg karriär på g kanske? :P

2010-01-06 @ 00:41:04

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0