update från flygplatsen

Haha jag kunde inte hålla mitt bloggförbud. Just nu sitter vi i baren på flygplatsen och tar det lungt. Vi har checkat in våra väskor och gått igenom säkerhetskontrollen.

Flyget går härifrån 14.00 och vi är framme med resan från Bangkok till Phuket 4.40 svensk tid. Thailand ligger ju sådär 6 timmar före oss ju så man kommer antagligen ha jet-lag som fan.
Jag ska i alla fall direkt till stranden och steka. Elin får inte bli brunare än jag ju ;)


Så vi får se om de har internet på hotellet annars får jag hitta nått internetcafe. Ska försöka höra av mig.
Hejhopp elefantsnopp (hoppas jag får se en snart)

Vad tycker andra?
Postat av: elin

never ever baby! jag ska vara brunast!!!!!

2010-01-04 @ 20:31:27

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0