Brev till Mens

Hej kära Mens!
Det är kul att du tittar förbi lite då och då och inte är någon främling. Men ibland kan jag tycka att du kunnat välja lite mer passande tillfällen. Det är tivolirock i helgen och jag är inget stort fan av bajemajor sålänge det inte är riktig festival och jag ändå är så odräglig.

Samtidigt vill jag tacka för att du kom innan vi åker till Alanya. Då hade det varit högst olägligt. Men nästa helg hade passat bättre.
Hoppas du tagit detta i beaktande.

Med vänliga hälsningar
Sophie

Vad tycker andra?
Postat av: B

Du har så rätt, det mesta står väldigt ocensurerat om dig i bloggen. Kan vara därför jag läser den, vem vet?



Ber samtidigt om ursäkt för att jag inte kommenterat på ett tag, har haft fullt upp. Det är ju tennisveckorna i Båstad just nu.. ;)



Och jag hoppas innerligt att din mens lyssnar på dina brev..

2010-07-14 @ 11:21:53

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0