full like a kastrull

B undrade vad det hände för kul i helgen. Jaa, vi åkte till Kristiansstad bara för att äta, blev uppraggade av 16åringar på tåget påväg hem, kollat film. Inte särskilt intressant. Dudå B?

Träffade Matte när han var skit full. Frågade om huvudvärkstablett men han vägrade ge mig för tydligen hade jag druckit för mycket. För en gångsskull var jag nykter och blir anklagad för att vara full ändå. Whats the point liksom tänker man då.



Nu sover Linnea sött bredvid mig, hon ska jobba imorgon och redan blivit väckt jätte många gånger av fyllesamtal. Nästan så man tycker synd om henne. Snart ska jag joina henne.

Matte ringde mig nyss, odrägligt full:
(Hör massa musik och prat)
Jag - Hallå? HALLÅÅÅÅÅÅÅ!?!?!?!
Matte - Hahaha vafan vad gör du i telefonen? Gaalet!

Vad tycker andra?
Postat av: B

Låter ju som en komisk helg. Speciellt uppfattningen på tåget måste varit bra?

Min helg har varit lugn, varit hos en kompis och chillat. Första jobbfria helgen på länge ^^

2010-07-26 @ 22:33:34

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0