män som hatar kvinnor

Jag och Hen har under en period nu varit så otroligt bittra över att vi inte hittar några killar eller "gets some". På bion när vi såg Eclipse kom vi fram till att vi inte har råd att vara kräsna.



Hemma hos Hen:
M kommer ut - Åååh jag måste fisa!

Jag börjar skratta hysteriskt och råkar släppa väder.

Hen kollar på mig och rapar högt.

Jag - Inte konstigt att vi inte får några killar..



Skämt åtsido, alla vet att tjejer varken bajsar eller fiser. Det enda vi gör på toaletten är att broderera och ta pianolektioner. Eller...?

Vad tycker andra?
Postat av: B

Eventuellt kan jag förlåta dig, du gör uppryckningar ibland faktiskt. Men du måste ju bevisa att man faktiskt kan förlåta dig nu också! ;)

2010-07-03 @ 00:09:39

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0