ny design

Visst är det fint? Gjort den helt själv i HTML. Tänk om ni vetat vilken datornörd jag egentligen är.

Usch jag har haft sånn ångest över att jag inte bloggat på skit länge, och den blir bara större och större eftersom det har hänt mer och mer hela tiden att skriva om.

Men jag kan säga att midsommar var underbart! THE helg of the sommaren. Sen har jag börjat jobba vilket kanske är det roligaste, men pengar tjänar man ialf.

Det var väl allt i stora drag. Ni får lite bilder som plåster på såren.


Josefina och Linnea som jag firade midsommar med. Visst ser dom
intelligenta ut?


Mina och Linneas kreationer. Sötisar!


Jag var så söt i min krans <3


Sen lekte vi smäll-en-ballong-utan-att-använda-händerna-leken. Här
försöker Linnea och någon smälla sin ballong. Men dom lyckades
inte särskilt bra. Han kanske inte var tillräkligt.... hård?
´

Josefinas tur. De lyckades bättre än Linnea ialf. Hon kanske är van.


Min tur. Vi lyckades bäst, konsekvensen var ett huvud rakt i muttan.


Såhär glad var Linnea på dagen.


Såhär glad blev hon mot kvällen.

Vad tycker andra?
Postat av: B

Ja, om jag får säga det själv är du ganska dålig på stt blogga ofta. Väldigt dålig ibland faktiskt.. Men midsommar så mycket trevlig ut :)

2010-07-02 @ 06:19:04

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0