Önskar att jag luktade häst

Tänkte visa lite bilder från Mossagårdsfestivalen, har varit så galet lat att jag inte orkat överföra dem tills nu.


Även om det var en ekofestival kände vi att lite hederlig husmanskost var ett måste.


Vi spelade lite kort. Låt oss låtsas att det var ett lite mer komplicerat spel än Finns i sjön. Mitt pokerface är stenhårt!


Josefinas pokerface...


MMMMMMMM sa jag


Sen hittade vi en tältbit. Camoflage!


Josefina fattade inte grejen..


Sen träffade vi Motoboy som under konserten sagt att han önskade att han luktade häst. Jag kan försäkra er att han verkligen inte luktade häst. <3


Sen såg vi Helt off + Tingsek. "Vad snygg Tingsek är" sa jag. "Han är gift" berättade Josefina. "Men sångaren i Helt off är ganska fin också". Så blinkade dvärgbasisten åt mig.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0