Det va party!

Igår vaknade jag vid 5, gick hem och tog ut min kära bil som jag tyvärr inte får köra själv. Linnea fick bli chaffisen och vi körde runt i hela Hässleholm. Med cabben nere spelade vi sjukt hög musik och sjöng högt och falskt med i Spicegirls - Wannabe. Våra härliga stämmor ekade över hela stan.
Det var härligt, lyckligt och alldeles alldeles underbart.
Det var party!

Idag är det inte så mycket party, hemskt väder. Dessutom "glömde" skolan informera oss om sovmorgonen vi tydligen har halva dagen idag. Så vad gör man? Spotify & Facebook. Helt onödigt, varför åker jag inte hem är frågan.


Jag snodde bilden av Elin, jag är en tjuv. Detta är ialf min älskling.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0