Fyfan vilken dag

Tvungen att gå upp vid halv 8 jäätte bakis, borsta tänderna och sätta på mig första bästa kläderna jag hittar.

Gå till tåget där det såklart sitter en gubbe bredvid mig som stinker sprit, höll på att klökas. Sen däckar jag och tågvärden får slå på mig för att se min biljett.

Åker till skolan, går ut med alla 2orna för att grilla, spela brännboll och fotboll. Lärarna skrattar åt mig och min bakishet. Mina ben börjar klias så mycket att jag får panik, feta utslag över hela bena.

Åker in till stan för att äta pizza, men där var det fullt. Börjar nästan gråta. Dock slutade det lyckligt på Viggos med en gigantisk Vitlöks viggoburgare.



Sen har jag slöat i soffan med Matte resten av dagen. Han var till och med så snäll att han köpte djungelvrål till mig. Inte varje dag det händer.


Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0