fly away with me

Helgen har varit bra trots omständigheter. Med fina vänner kan det inte bli fel.

Fredagen innebar fest. Blev en drink för mycket och sen är min tidsuppfattning lite skev. Vet i alla fall att jag trott att jag snackat med någon som inte alls var på festen, dansat "tjernobyl barn" dansen lite för häftigt och letat efter mitt försvunna armband mellan en killes ben.

Lördagen spenderade jag med Linnea, Linnea, Henny och Frida. Vi käkade pizza, minst 5 olika sorters chips, popcorn och några liter cola. Snackade igenom fredagen och mös. Sen kom Matte och strulade med Hennys hund och sen gick vi hem till honom och kollade Kalle och chokladfabriken.

Idag kom Malin och hämtade upp mig och Henny. Varken jag eller Henny hade duschat sen i fredes och ingen av oss tre hade borstat tänderna sen dess. Så vi var väldigt ofräscha och stack till donken och beställde mer än vad vi kunde äta. Efter det följde vi med Malin till hennes stall och plockade bajs.
Sen bar det hem till mig där resten av kvällen spenderats tillsammans med sköna tjejer. Linnea hjälpte mig med matten som jag har prov på imorgon och sen skrattade vi mest bara en massa.


Funderar på att skita i att duscha imorgonbitti också bara för att plåga
 dom i skolan. Hade varit lite kul faktist.



Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0