"Hej jag har inget tält, ska vi knulla?"

The pickup line of the year.

Först tvingades jag ut på en paddlingsrunda, 3 mil på två dagar. Sedan var det dags för dräggning på hög nivå, siesta då alltså.
Bästa banden var helt klart Bob Hund, Kapten Röd, Röyksopp och Maskinen. Alla säger att masiknen var urdåliga, men det var helt klart en av de konserter jag hade roligast på. Trots att jag tappade min mobil i trängslen, rip Olle.

Jag odlade boskap med med en ekologisk ko, blev filmad för en siestafilm, hade det underbart, skrek mig hes, raggade, blev skrämd av en kille med clown mask, älskade mitt umgänge och hade the time of my life. Nästan, det var inte riktigt lika bra som förra året. Tre av fem toasters ungefär.

Jag tyckte att jag drack ansvarsfullare detta året än förra ändå mår jag sjuuukt dåligt. Ingen röst, magsmärtor, min hals = plågsamsmärta och jag är ganska säker på att jag kommer få nackspärr. Inte ens lite God Morgon Juice sex kan fixa detta. Fyyfaaan vad det är synd om mig.



Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0