natur-Sophie

Ni kommer aldrig gissa vad jag ska göra imorgon... Jag ska faktiskt ut och paddla mellan Stockamöllan och Forsmöllan, mellan det ska vi sova i vindskydd...
Jag vet inte riktigt varför jag gick med på det här, eller vad det egentligen är jag ger mig in på. Jag ska i alla fall leka "gissa bajset". Det är ju inte varje dagen man besöker platser berikade med träd. Om jag dör ska ni veta kära bloggläsare att ni kunde faktiskt komenterat lite oftade (gäller inte B då såklart).

Nejmen vem vet, jag kanske bli skogsmulle efter den här upplevelsen? Nej det tror jag inte, enda gången jag campar är på festival, och då är det okej för då ska man vara en aning dräggig och full vilket gör allt lite lättare.


Jaja, när jag kommer hem på onsdag är det off till siesta, vilket gör mig lite gladare. Men just nu har jag ångest. "Om du inte har ångest, men vill ha ångest. Skaffa en tröja med tryck över bröstet" -Dagens tips.

Goodbye my lovers, goodbye my friends

Vad tycker andra?
Postat av: B

Jag är imponerad över att du ska ut i skogen och leka gissa bajset, tror ju dock knappast att skogsmulle-stilen är din grej. Tyvärr, sorgligt men sant!..



Dock måste jag fråga varför man får ångest om man skaffar en tröja med tryck över brösten? Ett utförligt svar tack ;)

2010-05-25 @ 13:19:17

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0