Valborg 2010

Block Party blev av, slutade dock väldigt tidigt och sen föll resten av kvällen mer eller mindre ganska platt. Men jag hade trevligt ändå, det blir vad man gör det till.
Höjdpunkterna var helt klart:

Vi går på en smal trottoar och möter ett gäng, en av killarna hoppas fram och skrämmer mig. Jag skrek som en liten flicka.

Blev bjuden på barnésås (babbesås) av en skiiit het kille inne på BK. Vi flörtade lite och jag blev glad. Lite senare går han förbi oss med sin flickvän...

Vi träffade en nästan däckad kille som gick runt med en brandsläckare och sprutade koldioxid i soptunnor. Sen råkar han trycka så slangen far och flyger och sprutar honom i fejjan. Snacka om bränskador sen.


Not to myself: ha aldrig höga förväntningar på valborg såvidare jag inte är en student.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0