Dags att blogga? Jajaja

Samtal under lunchen:
Josefina och Kicki försöker överglänsa varandra med vem som har flest rosa band ect.

Josefina - Jag har faktiskt ett fadderbarn, som dog. Jag hade alltså. Dog i en skottlossning.
Kicki - Så säger du det med ett leende!
Siri - Du är hemsk!
Josefina - Men jag tog hand om honom!
Fanny - Inte särskilt bra.
Josefina - Jag skickade faktiskt fotbollsskor till honom!
Kicki - Vadå, för att han skulle få bättre fäste under skottlossningen?

Lite senare under dagen:

Kicki - Egentligen borde nog dom som utbildar sig till gynekologer ha en störning.
Siri - Ja vem vill liksom sitta där hela dagen och kolla in?
Jag - Undra om tunnelseende är en vanlig arbetsskada för dem.

Vad tycker andra?

Lämna ett litet spår här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Jag tycker:

Trackback
RSS 2.0